keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Herneitä ja naamoja

Tänä kesänä on herneitä viskelty suuhun ja vedetty nenään, onpahan muutama kopsahtanut myös korvaan (Husbändin toimesta). Minun on vihdoin aika todeta addiktioni vakavuus: olen riippuvainen herneistä. Niitä pitää saada napostella pussitolkulla, litroittain. Mitä makeampia sitä herkullisempia. En voi kulkea hernekauppiaiden ohi ilman ostotoimituksen suorittamista. Se on silkka mahdottomuus. Tai jos en osta herneitä, niin sitten vedän herneet nenääni, palkoineen kaikkineen. Herneitä on vedetty nenään muutenkin: helle ottaa veronsa ja pinna kiristelee mitä pienimmästäkin asiasta. Toki asiaan vaikuttaa myös moni muukin asia kuin helle, mutta sitä on aina hyvä syytellä. Helle kun ei loukkaannu siitä, että sitä haukutaan ja manataan.



Herneiden nappailun lisäksi olen harrastanut tänä kesänä naamojen bongaamista. Jokapäiväisessä elämässä tulee vastaan naamoja, jotka eivät ole siellä normaalissa paikassa (eli ihmisen tai eläimen päässä/ruumiin jatkeena, heh). Ainahan minä sitä olen harrastanut, mutta tänä kesänä olen koettanut kuvata niitä todisteeksi, jottei kukaan pääse harhaluuloiseksi väittämään. Naamojen bongaaminen on yleisesti hyväksytty asia, sitä todistelee blogi nimeltään Faces in Places. Kyseiselle sivustolle voi saada kuvansa näytille, kunhan ensin lähettää ottamansa kuvan blogin pitäjälle. Ei siis muuta kuin naamoja blongailemaan ja kuvia räpsimään...
Alla on nähtävissä allekirjoittaneen muutamia otoksia todisteeksi siitä, että niitä naamoja on joka puolella..

yrmy

irvistys

Ladon vinkeä naama

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista