maanantai 18. huhtikuuta 2011

Tää tahtois nää..




Olen kuolannut ties kuinka kauan Kaipauksen koruja. Niissä on niin ihastuttava idea -> tuoksua lisätään koruun ja siitä se sitten tuoksuttaa ympäristöään kivasti. Olen addiktoitunut Ralph Laurenin Romanceen. En suostu tuoksumaan enää miltään muulta. Se on mun juttuni, tavaramerkkini. Haluaisin saada ikioman Kaipauksen, johon sitten voisin lisätä Romancea sulostuttamaan ympäristöäni ihastuttavalla tuoksulla. Eihän nuo korut nyt niin kallita ole, mutta jotenkin on vain jäänyt hankkimatta. Kesällä täytyy kyllä kunnostautua ja tehdä unelmasta totta. Kova valintava vain on edessä: minkä korun ostan?

TitiMadamin korut ovat myös hankintalistalla. Hankala valinta on estellyt tilauksen, koska en osaa valita minkä hankkisin. Olen maailman huonoin valitsija! Oikeasti. Valinnan hetki voi venyä ja vanua loputtomiin, jos ei ole jotakuta hoputtamassa. Jotenkin vain osaan hohhoilla ja mietiskellä asioita ties kuinka kummallisen monimutkaisesti. Mietin kokonaisuutta, tahtomista, minkälaisen vaikutelman haluan antaa, pidänkö jostain asiasta vielä ensi vuonna.... Huoh. Lista on pitkä ja valinnan hetki vain venyy. Ei oo helppoo. :D

Löysin netistä myös Muokkiksesta valmistuneen Kaiku Korun valmistajan. Ja minkälaisen korun bongasinkaan? Ihastuttavan medaljongin, jonka saa avattua avaimella, joka roikkuu korussa itsessään.. ihastuttava! Kekseliäs, tyylikäs, idean täyteinen! Tahtoo!

Esiteltyjen korujen lisäksi olen jo kauemman aikaa haaveillut Mykean perhos-sängynpäädystä. Ne on niin kivat. Jujukkaat. Valkoiset. Ihastuttavat. Mutta onko ne jo vähän liikaa? Onko perhospääty liian, no,  perhosmainen? Onko se liian osoitteleva? Idea on hykerryttävä, mutta onko kuitenkaan juuri meille passeli? Jokin siinä on, että vielä en ole sitä tilannut, ainoastaan vain haaveillut.

2 kommenttia:

  1. Mulla on titi madamin kissa-sormus! :) niitä myydään siinä sinisessä sillassa Minna Canthin kadulla, ootko käyny kattoo?

    VastaaPoista
  2. No oon! Ja joka kerta oon kuolannu niiden ihanuuksien perään! Jostain kumman syystä (rahan puutos?) on aiheuttanut sen, että vierailut kyseisessä putiikissa ovat jääneet kuolausasteelle. Mutta kunhan tässä päästään kunnolla paiskimaan töitä, niin jopas sitten tyhjeni kauppa.. ;D

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista