perjantai 25. maaliskuuta 2011

Ja jaksaa..

Nonnih! Mitäs minä sanoin?! Tekemistä riittää, eikä vain koulussa, vaan myös töissä! Flunssakausi kaataa työntekijöitä petiin ja sitä mukaa tulee ylinmääräisiä työtunteja. Sinänsä ihan jees, sillä opintotuen rinnalle todellakin tarvitaan lisätuloja. MUTTA sitten se jaksaminen.. 12 tunnin päivät kuluttavat hyvin pian voimavaroja, varsinkin kun ne voimavarat eivät ole huikeat viime aikaisen stressin vuoksi. Näinä väsymyksen hetkinä koetan muistaa, että tätä kestää enää vain sen pari kuukautta. Sitten ei tarvitse enää tehdä niitä koulujuttuja.. silloin toivottavasti olisi aikaa omille jutuille ja vapaa-ajalle. Että niin.. jaksaa jaksaa!!

4 kommenttia:

  1. Semmosta se välillä on, mutta eiköhän se jossain vaiheessa helpota. :) Minäkin raadan kahdessa eri duunissa; päivisin olen se mukava lastenhoitaja, mutta iltaisin sitten muutun puhelintytöksi... Rahanahne kun on.

    Tsemppiä, kyllä se siitä. ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia stemppauksesta kummallekin! Eiköhän tämä tästä.. enää pari kuukautta! :D

    Mukavaa, että Janet olet löytänyt blogini! Oli erittäin positiivinen yllätys, että olit jättänyt kommentin.. :D

    VastaaPoista
  3. Juu, mä olen ahkera blogien lukija. On kiva löytää aina joku tuttu, joka kirjottaa omaa blogia. Musta saa helposti seuraajan! :D Ja tervetuloa lukemaan mun blogeja, toinen on täysin raksailusta ja toinen korttien tekemisestä. :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista