maanantai 17. lokakuuta 2011

Nörttini mun

innoittaa ja ilahduttaa.
Viikonloppuna nörttini innoitti ostamaan alennuksesta piirikaavioaiheiset pussilakanat. Kuvioaihe on veikeä ja kivan yksinkertaisesti lakanoihin painettu. Värimaailma on juuri passeli kaikessa mustavalkoisuudessaan. Nappiostos kaiken kaikkiaan.

Nörttini myös ilahdutti kertomalla, että hän oli nähnyt minusta unta. Olin ollut unessa minä, mutta samalla kuitenkin jokin piirikaaviontapainen osa. Nörttini oli ollut niin ihastunut minuun ja osaan (joka olin siis minä, vissiin jonkin sortin inkarnaatio on tapahtunut) oikein oli ollut pakahtumaisillaan.
Kuinka nörttiä. Kuinka romanttista.



1 kommentti:

  1. -hih- Kerrassaan on veikeä tuo ukkokultasi välistä :) Pisteet hän saa kotiin tästä!

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista