torstai 9. toukokuuta 2013

Uusi kortti

Joku ehkä valitsisi pankkikortin sen ominaisuuksien mukaan.
No, minä en.
Valitsin kortin sen kuvan mukaan. 
Tietenkin.

Jos täysin rehellisiä ollaan, niin korttien väliset eroavaisuudet olivat niin pieniä, 
että ei ollut väliä minkälaisen otan. 
En ole siis vastuuton pankkiasiakas.
Mutta kuulostaa vaikuttavammalta, kun sanoo valinneensa pankkikortin visuaalisuuden vuoksi.
Se on kapinallista (öh?) ja osoittaa sen, että ulkoiset avut voivat mennä käytännöllisyyden edelle.
Olenko siis pinnallinen? 
Kaukana siitä.
Mutta jos voin valita mielestäni parhaimman näköisen tuotteen, 
niin miksi en tekisi niin?

Millaisen kortin sitten valitsin?

 Avaruudellisen tietenkin.
Ei kaivanne selityksiä.

 Vaihtoehtoina oli seuraavanlaisia:

 Tämä on ihastuttava, 
mutta turhan paljon on tapahtumaa pienessä tilassa..

 Tässä on kiva tunnelma, 
mutta liiallinen oranssisuus tökkii ja pahasti.

 Vaikein tilanne oli tämän ja valitsemani kortin välillä.
Tässä kun on kaikki kohdallaan. 
Yksinkertaisen tyylikäs.
Onneksi mies valitsi tämän, joten enhän minä mitään joutunut valitsemaan.. 
..koska mikä on minun on minun, mutta mikä on hänen on myös minun.
Eikun..  ;)

Kuvat OP:n sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista