tiistai 14. tammikuuta 2014

Jumittaa

Jumiutuminen. 
Se on ilmeisesti yksi oireistani.
Jumitan tunnetiloissa (negatiivissa varsinkin) ja rutiineissa.
Jumiudun tekemään asioita samalla tavalla. Toistan ja vielä kerran toistan.
Sanoinko jo, että jumiudun?
Varmuuden vuoksi: jumiudun.

Tänään olen jumiutunut sohvan nurkkaan kuuntelemaan äänikirjaa. 
Sain Celia- kirjastoon oikeudet ja olen onnesta ymmyrkäisenä. Saan tahkottua kirjoja läpi samalla kun puuhailen kotiaskareita, lenkkeilen tai vain olen. Ja mikä parasta, saan vihdoin kuunneltua niitä kirjoja joita olen kunnankirjastosta yrittänyt saada käsiini iäisyydeltä tuntuvan ajan. Tahtomani kirjat ovat AINA menossa ja niihin on hillittömät jonot. Toistaiseksi olen Celiasta saanut kaikki ne äänikirjat, jotka olen halunnut. Loistavaa. 
Tähän toimintaan jumiudun hyvin mielelläni...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista